torsdag 25 augusti 2011

Långloppstider

Det är mest långlopp just nu. I söndags körde jag Snapphaneturen i Hässleholm. Hade revansch att utkräva på mig själv då jag bröt efter ett varv på SM förra året, totalt orkeslös. I år gick det bättre och jag blev 2.a efter Benny i H50 och 13:e man totalt.

Efter mycket vånda och funderingar så har jag idag anmält mig till Finnmarksturen på lördag. Hade först inte tänkt att åka upp då vi har Poker run i vår MC-klubb på dagen och den årliga cykelfesten på "Läjet" på kvällen. Två evenemang jag egentligen inte vill missa.

När det blev SM-status på Finnmarksturen och det är så jämnt mellan mig och Thomas Stolt från Uddevalla om 3;e-platsen i cupen så blev det till slut så att jag och Peter Carlsson åker upp för att försöka få med oss varsin medalj hem. fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar